torstai 17. lokakuuta 2013

Neulojien YÖ

Mä tykkään neuloa ja oon uudelleen innostunut virkkaamaan, vaikka aikaa ei paljon ylimääräistä ole niin kutimukset on aina sohvan nurkassa oottamassa milloin kerkeää taas jatkamaan..
Teen lasten villasukat, yritän tehdä lapasia (miksi se peukalo on aina niin haastava???) ja kaulaliinoja/kaulureita oon tehny.. Myös liivimekkoja,  säärystimiä ja villatakkeja / -pukuja...
Huoh, kumpa olisi taas enemmän aikaa neulomiseen..


Nyt on oivallinen hetki valvoa yksi yö ja ostaa tarvittavat langat ja tarvikkeet joululahjoja varten.. Ja kaikkee muuta kivaa sitten, jos ei joululahjoja kerkeä tekemään.
Mä oon varannut pe-la illan itselleni ja toivon että löydän jotain kivoja löytöjä sekä ihania lankoja idoihini..

Tulossa siis neulojien yö verkkokaupoissa! MAHTAVAA!! 



Lisää löytyy Neulojien yö nettisivuilta
Klikkaa ja katso ketkä on mukana! 

Neulojien yötä vietetään  18-19.10 mukana olevissa nettikaupoissa 21-09.
Tarjouksia, arvontoja, yllätyksiä..



Myös facebookissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hipsula kiittää kommenteista!

Seuraa Hipsulaa: