maanantai 19. toukokuuta 2014

LÄTKÄÄ!!

Jep.

Jääkiekko, mikä ihana tapa viettää kevättä tölläten telkkaria!
Mä en jää kisaleskeksi, 
vaan taian olla se ykköshuutaja, meiän sakissa..
 
Meillä Jääkiekko on aina ollut se ykköslaji, jota kattoo kaikki.
Jos tulee JYPin peli töllöstä niin eväät on varattu ja linnottautuminen sohvalle alkaa jo hyvissä ajoin ennen pelin alkua.. Viime vuonna se oli sauna, jossa peliä kuunneltiin, lähes joka kerta.. Kyllä kylpeminen oli mukavaa puuhaa ;)

En muuten tunnista noita Jypin pelaajiakaan, tästä on hyvä esimerkki, se että seisoin keskiviikkona kauppajonossa Miika Lahden takana, enkä silti häntä tunnistanut.. kaiken huippu kun on se, että sattumoisin hän kuuluu sarjaan "melkein sukua julkkikselle", terkkuja vaan sinne!  Eikä tää nyt oo kyllä eka kerta, pakko myöntää.. Onhan noita ennenki käyny.. 

 
 
Mutta ehkä kaikkein parhaimmat pelit on nämä meneillään olevat MM-kisat!
Yhtään Suomi-peliä ei oo jääny näkemättä ja salaa ollaan pojan kanssa kateltu myös tulevien vastustajien peliä ja funtsittu oikeen ammattilaisen elkein mihin Suomen pitäs varautua..



Juu, on kai myönnettävä..
Minä olen meillä se, joka ei tunne kuin kourallisen pelaajia, Suomen sakista, muista en senkään vertaa. Minä olen se, joka ei ymmärrä Tuomarien käsimerkkejä tai miksi kesken pelin pidetään taukoa..?? Aikalisämerkin tunnistan, samoin paitselon.. Moke on se joka heiluu siinä punasten tolppien välissä ja muut koittaa saada pientä kumilättyä sinne toiseen päähän tämän mokelon taakse.. Oivallista.. 
(en ny ihan noi blondi oo, mut kärvistettynä.. ;) )

Mutta minä olen myös meillä se, joka lukee tuomarien, valmentajien ja pelaajien kommentit huulilta.
Minä olen se, joka hyppii, pomppii ja kiljuu enemmän ku muut (penkkiurheilu on tylsää, istua nyt monta tuntia hiirenhiljaa paikoillaan, no way!) Anteeksi Naapurit, jos kuuluu sinne asti!
Minä olen meillä myös se, joka on aivan pihalla sarjataulukoista, ottelutilastoista tai siitä miten pelit etenee.. En muista koskaan ketä vastaan pelataan tai mitä seuraavaksi sitten tapahtuu.. 



Mutta silti..
Ennen kaikkea.. 
Olen mahdottoman hyvä kannustamaan.. 
Harmi, ettei se kuulu tai näy muille ku omalle sakille!
(mies tuossa tuumaa selän takana että onneksi..  mitä lie sillä sitten tarkoittaakaa..)



Kattooko muut??

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hipsula kiittää kommenteista!

Seuraa Hipsulaa: