lauantai 16. elokuuta 2014

Juhlakenkiä..

Sitten se seuraava ongelma lasten kenkien jälkeen onkin äidin kengissä..
En koskaan.. SIIS KOSKAAN löydä itselleni hyviä kenkiä noin vain etsimällä..
Vaan ne tulee vastaan sattumalta sillon ku niitä ei tartte tai ainakaan etsi.  Oon kokeillu sadat ja sadat kengät tänäkin kesän aikana, ihania, hyvät jaloissa, kohtuu hintasia.... MUTTA yhtiäkään kumpaankin jalkaan sopia ei vaan ole löytynyt. Niin kurjaa!
Mulla kun on eripari jalat, joten kenkien sopiminen molempiin jalkoihin (ilman että täytyy ostaa kahtia pareja, erikokoa) on haaste ja kun sellaiset kengät löytää ne on heti ostettava!
 

Niin on käyny näissäkin luottokengissäni.
Kahdet näistä löytyi sattumalta Hääkengikseni (alarivin reunimmaiset, vaaleimmat on uusin löytöni kesäkengiksi..), yhteensä maksoin silloin vajaan 50e.. Kun jo noiden remmillisten hinta oli pelkästään yli satanen! Luottokengät, aina jalassa, juhlissa ku juhlissa... Voiko näitä laittaa taas uudelleen? Kun vaan ei uusia kenkiä löydy..?? Alla vielä vilautus pukuni väristä ja hartiahuivistani.. (jollen tässä nyt vielä jotain muuta keksi ennen syksyä... :) )

Mä aattelin ensisijaisesti mun ykköskenkiä 
(eli noita missä on toi laskosjuttu, ne on juhlavimmat)
Onko pöllömpi idea?



Onko se aina näin vaikeeta tää pukeminen..??  Varsinkaan kun itelle ei oo yhtään "silmää" siihen sopiiko värit toisiinsa tai onko niissä mitään yhteistä tai mikä on etiketti juhlissa.... tai tai.... 
Onko sillä ees väliä mitä mä päälleni pistän?? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hipsula kiittää kommenteista!

Seuraa Hipsulaa: